Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lever på hoppet nu

Pratade idag med min skuldradgivare och vi har bestämt att jag ska ansöka om skuldsanering. Känns skrämmande och skönt på samma gång. Efter månader av försök att få till avbetalningar och en månadskostnad på 27000 kom vi fram till att det är det bästa. Har sammanlagt 790000 kronor i skulder Sa jag hoppas att det går igenom. Jag undrar om dom gör utmätning på egendom om det går igenom, någon som vet?

Pratade idag med min skuldradgivare och vi har bestämt att jag ska ansöka om skuldsanering. Känns skrämmande och skönt på samma gång. Efter månader av försök att få till avbetalningar och en månadskostnad på 27000 kom vi fram till att det är det bästa. Har sammanlagt 790000 kronor i skulder Sa jag hoppas att det går igenom. Jag undrar om dom gör utmätning på egendom om det går igenom, någon som vet?

I en skuldsanering görs inga utmätningar.. däremot är det inte alls omöjligt att utmätningar görs om skulderna släpps till kronofogden för verkställighet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp