Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lendo, vilket erbjudande är bäst?

Hej. Har blivit preliminärt beviljad på lendo 5 olika erbjudanden, Tänkt ta ett lån på 160k för att betala av andra lån. Så undrar om vilket av lånen som är "lättast" att få? Det står mellan nordax bank ikano bank collector eller banknorwegian. Tacksam för svar!

Mvh

Senast ändrad:
Hej. Har blivit preliminärt beviljad på lendo 5 olika erbjudanden, Tänkt ta ett lån på 160k för att betala av andra lån. Så undrar om vilket av lånen som är "lättast" att få? Det står mellan nordax bank ikano bank collector eller banknorwegian. Tacksam för svar!

Mvh
Om du varit ärlig i din ansökan så är alla ”lätta”. Ta det som har bäst ränta/kostnad.

Och tänk även på, får du avslag efter du signerat så kan du alltid ringa Lendo och be dom öppna ansökan igen och välja en annan.

Om du varit ärlig i din ansökan så är alla ”lätta”. Ta det som har bäst ränta/kostnad.
Det har jag absolut!! Är det lättare att få ett lån med längre avbetalningsplan? Hade tänkt betala av det på 4 år men kanske ska ändra och ta över en längre period för att det kanske är större chans att man får lånet?

Det har jag absolut!! Är det lättare att få ett lån med längre avbetalningsplan? Hade tänkt betala av det på 4 år men kanske ska ändra och ta över en längre period för att det kanske är större chans att man får lånet?
Ja generellt är det lättare när du väljer längre. Dels tjänar banken mer på det men din KALP blir bättre då med.

Och tänk även på, får du avslag efter du signerat så kan du alltid ringa Lendo och be dom öppna ansökan igen och välja en annan.
Tack för tipset! Har privata lån till familjemedlemmar som jag hade velat bli av med därav lånet jag vill ta.. söker jag ett samlingslån betalar dem ut pengarna till mitt konto?

Tack för tipset! Har privata lån till familjemedlemmar som jag hade velat bli av med därav lånet jag vill ta.. söker jag ett samlingslån betalar dem ut pengarna till mitt konto?
Beror på om KALP håller.
Men oftast får man in dom på kontot. Lite olika från aktör till aktör.
Men lånet till dina familjemedlemmar är väl räntefritt? Bättre betala av så mycket du kan där utan ta nytt lån (?)

Beror på om KALP håller.
Men oftast får man in dom på kontot. Lite olika från aktör till aktör.
Men lånet till dina familjemedlemmar är väl räntefritt? Bättre betala av så mycket du kan där utan ta nytt lån (?)
Jo det är det! Min far är utan inkomst efter en längre tids sjukdom! han kommer inte att gå runt själv! Därav lånet så jag kan betala tillbaka han hela summan

Vad hade du för förutsättningar för att få lånet? Betyg och hur många förfrågningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp