Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo tar ej UC inom 3 mån?

Hej!

Jag sökte och fick lån via Lendo den 9/7. Idag sökte jag återigen ett samlingslån via Lendo då min UC förbättrats.
Men de har inte tagit UC ff (har så att jag får sms på studs när UC tas).
Nystart finans poppade upp direkt (såklart) men inget annat. Har bankerna verkligen fått ta del av UC då??? Kanske inte tas nån nu Uc om söker igen inom 3 månader?? Nån som vet?

Brukar tar en rmtid innan den dyker upp 1 dag minst

Ingenting syns än. Så skumt. Loggat in på minUc också....

Hej!

Jag sökte och fick lån via Lendo den 9/7. Idag sökte jag återigen ett samlingslån via Lendo då min UC förbättrats.
Nystart finans poppade upp direkt (såklart) men inget annat. Har bankerna verkligen fått ta del av UC då??? Kanske inte tas nån nu Uc om söker igen inom 3 månader?? Nån som vet?
De tar alltid. Har varit med om att det tagit lite tid ibland innan man ser det själv, särskilt när man söker via låneförmedlare.

Hej!

Jag har varit med om att det som längst dröjt fem dagar från det att UC togs tills dess att den syntes på Min UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp