Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo, Sambla eller Advisa?

Från igår till idag har mitt betyg på kreddy sänkts. Alla siffror är samma och det står 8 dagar till nästa uppdatering. Någon som har en förklaring varför betyget blivit bättre? Sen funderar jag på när kreditkortet uppdateras på kreddy. Har nämigt nollat det för att få ett bättre betyg.

Från igår till idag har mitt betyg på kreddy sänkts. Alla siffror är samma och det står 8 dagar till nästa uppdatering. Någon som har en förklaring varför betyget blivit bättre? Sen funderar jag på när kreditkortet uppdateras på kreddy. Har nämigt nollat det för att få ett bättre betyg.
Förr har jag märkt att det uppdaterats tidigare än vad det står. För det står att det uppdateras en gång per månad
Eller så en bugg/fel.
Det återstå att se om 8 dagar, om det är samma betyg som nu? :rolleyes:

Tror ni det går att få ett samlingslån med de betyget 10.3? 330.000 i inkomst massa dyra smålån tror Jagchar 5 ff. Vilken aktör är bästa att testa i så fall? Tacksam för hjälp!

Jag Har redan avida... Vad fick du får belopp samt ränta? Fick du fler erbjudanden?

Det beror sannolikt på uppdaterade deklarations- och inkomstuppgifter från SKV.

Inkomsten för 2018 samt underskottet uppdaterat. Kredithändelser för Maj inte uppdaterat än dock

Hur mkt belåning är du uppe i totalt? Ni som blivit beviljade vad var era förutsättningar med blanco kontra skuld?

Har ca 540.000 i blanco och ett kreditkort som är fullt utnyttjat på 20.000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp