Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo lån med betalningsanmärkning

Jag pratade med lendo i slutet pa 2011 och da sa dom att man kunde soka lan med betalningsanmarkning om man varit fri fran skuld och anmarkningen var over 2 ar gammal.

Jag ar i stort behov av ett samlingslan for annars far jag snart en ny anmarkning vilket ar ett javla helvete och jag sitter hellre pa kaken an att fa en ny anmarkning, det ska gudarna veta.

Det jag nu undrar for jag har varit i kontakt med svea ekonomi och han sa att dom inte har nagot samarbete med Lendo i dagslaget, detta fragade jag for 2 veckor sedan.

Sa min fraga ar, vilket bolag ar det som Lendo har samarbete med pa 30.000:- som tillater anmarkning men maste vara 2 ar gammal?

Min anmarkning blir 2 ar gammal om 6 dagar.
Jag har tagit lan pa alla stora aktorer, ex cashbuddy, cash2you, nettofinans for att klara mig fran anmarkningar, nu har jag aven fott borja ta sms lan och det kommer inte ga nagot vidare om det fortsatter.

de 3 lanen pa 15.000 ovan ar inget problem, det ar ju bara 1500/manad, cirka.
Jag vill dock samla allt och hade garna sett ett lan pa 60.000 fast 30.000 hade jag kunnat ta bort alla sms lan.

Ni som lanat hos Lendo med anmarkning, vilket bolag fick ni forslag ifran?

Sa har skrev Lendo 2011 till mig.

"" Om du har en betalningsanmärkning kan du söka max 30 000:- hos oss, så länge du inte har eller haft en skuld hos kronofogden de senaste två åren. ""

Tror som jto, att det är AVIDA som ger kredit vid betalningsanmärkningar via Lendo.

Det står på Lendos hemsida "Vid betalningsanmärkning så gäller 180.000 i årsinkomst"

Och på AVIDAs hemsida står det: För att söka lån hos oss så gäller minst 180.000 i årsinkomst.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp