H
Hannes
Gäst
Poäng: 0
Jag sökte ett lån för att samla lån via Lendo. Har fått flera erbjudande och de flesta med lösenkrav. Jag har dock lån utanför UC som jag helst vill lösa och de vågar jag inte ange som att det är de som ska lösas. Jag fick ett erbjudande av Remember utan lösenkrav eller kompletteringar. Är det någon som har erfarenhet om de brukar kräva nått i efterhand eller ge avslag? Swedbank äger väl remember och de fick jag också förslag från men med lösenkrav. Det jag funderar på är att välja remember via Lendo. Men kan jag sen gå in direkt på hemsidan för t.ex Lån och spar bank som också erbjöd mig lån men med lösenkrav, göra en ansökan där och fylla i att allt ska samlas och samla det som syns på UC på så vis? Vid ett annat tillfälle gick jag in på Collectors hemsida efter att jag fått erbjudande från dem via Lendo för att få deras ränterabatt och då tog de ingen ny UC utan använde den som jag tagit via Lendo. Kan det funka på samma sätt om jag gör det via Lån och Spar, alltså att de använder den UC som redan är tagen via Lendo? De får väl ingen information om att jag valt ett annat erbjudande från Lendo?
hoppas ni förstår hur jag menar!?
hoppas ni förstår hur jag menar!?