Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo eller inte

Jag skall i morgon söka ett lån på 80,000:- hos lendo hade jag tänkt mig, men nu såg jag att man måste varit fri från anmärkning i 3 år för att bli beviljad av dom!

Sökte hos dom för 8 mån sedan då jag hade 1 anmärkning och fick då ej några erbjudanden

Om jag nu söker i morgon i så undrar jag om jag finns kvar i rullorna iom min tidigare ansökan och därav kanske dom ej behandlar min ansökan?!

Alt är att jag söker hos bank norwegian istället?

Lendo sparar nog inte den uppgiften, men några av de som de förmedlar lån hos gör säkert det, men knappast alla, och även om alla gör det så har det nog inte så stor påverkan.
Om Bank Norwegian är ett bra alternativ hänger helt på hur dina förutsättningar ser ut.

Jag skall i morgon söka ett lån på 80,000:- hos lendo hade jag tänkt mig, men nu såg jag att man måste varit fri från anmärkning i 3 år för att bli beviljad av dom!

Sökte hos dom för 8 mån sedan då jag hade 1 anmärkning och fick då ej några erbjudanden

Om jag nu söker i morgon i så undrar jag om jag finns kvar i rullorna iom min tidigare ansökan och därav kanske dom ej behandlar min ansökan?!

Alt är att jag söker hos bank norwegian istället?
Vad menar du? Du hade en anmärkning tidigare, men har inte det längre. Som jag förstod det av ditt inlägg ovan tror du att man måste vara fri från anmärkningar senaste tre åren för att kunna ansöka om lån. Eller uppfattade jag det fel?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp