Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lendo "Coop" Fel

Hej

jag provade Lendo ska ta ett lån på 50000. De kom up 5 olika alternativ och valde Coop då det var lägst ränta.

Nu börjar de knepiga dum som jag var har ja skrivit fel epost. ja har satt .se istället för .Com

nu är jag nyfiken på det kommer ej hända något eftersom ja inte kan fylla i fullmakten, vet inte om ja förklarat de så att folk förstår

vore tacksam om någon har nått svar.

jag provade sen söka via ICA banken via deras sida och så att räntan blev lägre där. så ja kan ta detta lånet? utan att vara rädd med att de slutar med att jag sitter med 2 st lån? efter som ja inte har skrivit under några papper?

Ledsen om de blev rörigt.

Richard

Mejla dom och be skicka till rätt adress, nu fick du väl 2 st UC istället för en tyvärr. 2 lån får du bara om du skriver på och skickar in båda skuldebreven, sen har du även 14 ångerrätt om du skulle vara så dum att du skrev på båda skuldebreven. :)

UC ägs av storbankerna och jag antar UC står för Upplysnings Centralen, dom kan inte informera om vad UC står för på sin egen sida. Men varje gång du ansöker om ett lån registreras en förfrågan där och har man många förfrågningar minskas chanserna att få nya lån osv då banken kollar din historik om nyligen tagna lån. En förfrågan syns dock bara i ett år.
Kort sagt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp