Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lendo / Är jag bevljad lån?

Gjorde just en ansökan hos Lendo på 60000 för att kunna betala av en massa skitlån och redan efter 30 min hade 5 st som "beviljat" lån...och två som nekat...är dessa 5 säkra pengar så att säga om jag tackar ja till någon? Är bara orolig för ja måste verkligen ha ett större lån nu!

Hur länge skall ja vänta, kommer det bättre erbjudanden? Santander är bäst nu med 8,5% sen COOP, Forex, Marginalen och Collector... Ikano och SevenDay har nekat redan står det. (Har redan hos Ikano)

Ja det e nog helt 100 att det är beviljat:) vad är dina förutsättningar när du sökt, inkomst osv?

Inkomst 2013 ca 380000, underskott 80000 (som året innan), inga anm, 120000 i blanco. Och 4 st ff.

Swedbank och Wasa har också nekat men Credento har erbjudit bara 30000 också men skyhög ränta...är det mening att vänta längre? Är någon bättre än Santander som inte hört av sej?

Senast ändrad:
dom har 24 h på sig att svara.. du har ju inte något att förlora på att vänta den tiden ut..

Tack men valde Santander nu, ok ränta och gratis uppläggningsavgift, tror inte nån mer kommer ge bättre erbjudande och nu får dom hela fredag på sig att printa skuldbrev och skicka iväg, hoppas ja får det redan på måndag, efter onsdag börjar det bli kritiskt om jag inte får pengarna då.
Shit, ska använda varenda krona till att betala av och blocka mig från smslånen och några 10-15000 kr långivare...usch!

Hej! Grattis! Tänkte när man får beviljat från så många kan man säaga ja till mer än 1? eller har Lendo koll på detta? Bara en tanke:)

Ganska säker på du bara kan säga ja till en, lyckas du på nåt sätt så går nog nåt alarm hos Lendo...

Fick skuldbrevet på mejl direkt från Santander..behöver bara printa, fylla i kontonr och lägga på lådan! Ännu någon dag intjänad! :)

Vet ej, har inte betalat för tjänsten i år...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp