Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lendify stort salingslån

Har någon erfarenhet av dom?
Tittade på lyxfällan idag och dom som medverkande hade 1.6 miljoner i lån o 16 krediter fick hjälp av lendify och samla ihop krediterna var mest kreditkorten som var maxade!
Nu vet jag inte summan dom fick låna men fick ner månadskostnad rejält!
Gick 19000kr back varje månad!
Låg ett shoppingberoende bakom ej spel!
Nu plus minus noll!
Om man fick ett lån där skulle hjälpa enormt och samla ihop skitlånen o kreditkort!
Då min fråga är om någon använt dom för lån och hur hårda dom är i bedömning?

Var det Lendify som gav dom 1.6 miljoner?
Min erfarenhet är att lendify är en av dom "svåraste" aktörerna att få lån hos...

Verkar som lendify samarbetar med nystart. Kanske var via dem?

Var det Lendify som gav dom 1.6 miljoner?
Min erfarenhet är att lendify är en av dom "svåraste" aktörerna att få lån hos...
Det framgick inte men dom på lyxfällan sa att ett samlings lån via lendify hade gjort att dom nu gick jämt upp mot dessa 19000kr back kände igen mig själv och det gör jag ofta i dom som är med i lyxfällan! Hur man tänkt lika med inte alls endast tänkt kortsiktigt! Tänkte ringa på måndag o höra om nån möjlighet finns för mig o min man prata med dom först och sedan chansa men är dom svåra lär det bli avslag!
Ska man behöva vara med i lyxfällan för att få hjälp med samlingslån??

Har lendify... Hade väl 5 i uc betyg. 4 ff och krediter på 15k. Sökte 125k samling och fick ränta på 13%. Blir väl snart att söka nytt lån :p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp