Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lendify - instantor

God kväll.
Sökte lån via Sambla. Fick ett erbjudande från Lendify, dem ville ha kompletteringar som jag skickat in.
3 senaste lönespecarna (uppger faktiskt högre lön på dem än vad dem räknat på så det är ju bra).
Arbetsgivarintyg, inga problem.
Sen fick jag godkänna Instantor för kontoutdrag.

Jag spelar inte eller har något annat fuffens för mig men jag undrar om dem ser alla mina konton, hur långt tillbaka?

Orolig att få avslag nu...

Erfarenheter någon?

Jag tror att det är senaste 3 månaderna dom kan se. Sålänge du inte visar tecken på spel, impulsiv shopping eller massa låntagande bör det väl inte vara någon fara. Tror de främst kollar lön, lån, spel utifrån allt sökande jag gjort. (Inte erfarenhet, bara infon jag hittat)

Fick avslag efter att dem tittat på min ansökan och såg att jag har inbetalningar till Axactor och ett aktivt skuldsaldo hos dem på 20.000 kr som jag betalar på varje månad. Vill skjuta mig själv i huvudet.
Det var ju en av dem jävla skulderna jag vill lösa därför sökte jag lån.
Där försvann erbjudandet som var det enda jag fått, 200.000 för att lösa lån och krediter. Nu sitter jag fast. Får ringa sambla och meddela avslaget helt enkelt. Kill me.

Ge inte upp samma sak hände mig förra året fick avslag från de pga några inkasso . Sen några månader sökte via direkt och fick 200000 från remember. Inga kompletteringar eller ngt konstigt. Ränta 12%

Pratade med Nordea i onsdag då jag önskade låna direkt från dem. Mycket svårt sa dem men skulle kolla på det. Idag ringde dem upp och sa att ”vi ska hjälpa dig” och allt dem ville ha var mitt anställningsavtal. Skit orolig att dem ska ändra sig. Nu var det en kvinna från vår lilla bank där jag bor som jag har pratat med och det känns ju bättre än någon random.
Håller mina tummar nu!

Jag jobbar effektivare än Sambla kan man ju säga nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp