Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ledsen

Längesen man skrev här,
Jag är så uppgiven över det mesta i mitt liv. Allt känns så hopplöst och mörkt och jag har ingen energi till att ta tag i saker. Mår psykiskt dåligt och känner mig sjukt ensam även om jag går till jobbet varje dag och möter kollegor.
Vill dock sjukskriva mig men har inte råd att vara hemma med alla måsten runt omkring mig. Känns som om jag kommer spricka snart.
Någon mer som har en jobbig period i livet?

Om det är så hemskt så gör en eller flera ändringar. Byt jobb osv. Man får vara sin egen lyckas smed.

Men ja det är ju de stora sorgernas och små nöjenas liv lite grann.

Beklagar att du känner så här. Har du någon annan som du kan prata med om det här? Eller går du till någon terapeut?

Hoppas allting vänder till det bättre för dig så snabbt som möjligt.

Får man fråga vad anledningen är till din nedstämdhet?

Längesen man skrev här,
Jag är så uppgiven över det mesta i mitt liv. Allt känns så hopplöst och mörkt och jag har ingen energi till att ta tag i saker. Mår psykiskt dåligt och känner mig sjukt ensam även om jag går till jobbet varje dag och möter kollegor.
Vill dock sjukskriva mig men har inte råd att vara hemma med alla måsten runt omkring mig. Känns som om jag kommer spricka snart.
Någon mer som har en jobbig period i livet?
Det kommer perioder när allt känns hopplöst. Kan vara skönt att ha ett jobb att gå till speciellt för att träffa lite kollegor, speciellt om du bor själv. Tänk också på att även om alla verkar så lyckliga och vara rika så är det en fasad för enormt många..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp