Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ledsen...

Inte ofta jag är ledsen, men idag är en sådan dag... Frustration i arbete, sorg över min egen situation...gjorde mig handlingsförlamad ikväll... Tårarna rinner...men mitt lilla ”måndagsexemplar” gör sitt yttersta för att trösta...
Imorgon är en NY DAG... mer ork & mer energi !!
Alla hjärtan till dig❤️❤️❤️ din positiva inverkan på då detta forum är fantastisk. All rätt att vara ledsen då inte ens du är mer än människa. Själv har jag inte orkat skriva så mycket på detta forum senaste tiden. Spelfri i åtta månader, min skuldsanering rullar på, min man väntar på operation. Har sådan fruktansvärd ångest och vet inte för vad. Förväntar mig det värsta av livet. Ta det när det kommer...jag vet men kan inte.

Man skapar ju en mental bild av alla här inne på forumet (Jag är konstig på det sättet)
Min mentala bild stämde inte riktigt överens med det lilla man fick se.
Jag reser mig - ALWAYS, men vad menar Du med att jag inte var som ”Du hade föreställt Dig”?

Inte ofta jag är ledsen, men idag är en sådan dag... Frustration i arbete, sorg över min egen situation...gjorde mig handlingsförlamad ikväll... Tårarna rinner...men mitt lilla ”måndagsexemplar” gör sitt yttersta för att trösta...
Imorgon är en NY DAG... mer ork & mer energi !!
Såna dagar dyker upp emellanåt tyvärr. Bara de inte kommer för ofta. Är det en Jack Russel? Jättesöt hund

Man skapar ju en mental bild av alla här inne på forumet (Jag är konstig på det sättet)
Kan hålla med man skapar en bild av en del här som är mycket aktiva på forumet! Det man inte får glömma är att alla är människor med olika i bagaget och är människor med känslor så det är klart att det rinner över ibland för oss alla hur positiva o starka vi än må vara ❤️❤️

Tack alla fina Ni för Era kloka & kärleksfulla ord... ❤️ Det var en jobbig dag igår :( Jag tvingades bevittna min första avhysning på jobb, vilket tydligen kommer bli ett ”vanligt inslag” i min roll som Bostadsförvaltare... :( Ja kom hem...& luften gick helt enkelt ur mig... men som jag skrev...”imorgon är en ny dag med mer energi” och så är det... Nu blir det en tur upp till stan för brunch med fina vänner... Jag känner mig stark igen... ❤️

Ps. Mitt lilla måndagsexemplar är mycket riktigt delvis en Jack Russel, men har även 50% Chihuahua i sig... PURE LOVE ❤️

Tack alla fina Ni för Era kloka & kärleksfulla ord... ❤️ Det var en jobbig dag igår :( Jag tvingades bevittna min första avhysning på jobb, vilket tydligen kommer bli ett ”vanligt inslag” i min roll som Bostadsförvaltare... :( Ja kom hem...& luften gick helt enkelt ur mig... men som jag skrev...”imorgon är en ny dag med mer energi” och så är det... Nu blir det en tur upp till stan för brunch med fina vänner... Jag känner mig stark igen... ❤️

Ps. Mitt lilla måndagsexemplar är mycket riktigt delvis en Jack Russel, men har även 50% Chihuahua i sig... PURE LOVE ❤️
❤️❤️❤️

Alla hjärtan till dig❤️❤️❤️ din positiva inverkan på då detta forum är fantastisk. All rätt att vara ledsen då inte ens du är mer än människa. Själv har jag inte orkat skriva så mycket på detta forum senaste tiden. Spelfri i åtta månader, min skuldsanering rullar på, min man väntar på operation. Har sådan fruktansvärd ångest och vet inte för vad. Förväntar mig det värsta av livet. Ta det när det kommer...jag vet men kan inte.
Så starkt av dig har inte varit spelfri så länge! Känner inget sug över själva spelet! På slutet var det mera vad jag trodde att vinna pengar då räkningar låg på hög! Men tyvärr så blev det bara ännu värre och ännu mindre pengar på kontot! Så nu sitter man här med obetalda räkningar och fogden knackar på dörren när som helst! Har sån ångest hur jag ska klara hela månaden! Vilket skit man satt sig i!
Skulderna bara maler i huvudet och många av dom är obetalda!
Har svårt att njuta av livet just nu vet inte hur jag ska få bort tankarna på alla skulder!

Hur var din mentala bild kontra verkligheten ?

Hur var din mentala bild kontra verkligheten ?
Nu mena jag inte hur jag föreställt henne som person, Utan fysiskt..
Tänkte mig att hon var kort, Lite kött på benen, Blond och heter Katarina.
Missförstå mig inte, Hon är nog perfekt som hon är:)
Du däremot, Tror jag är medel lång, Mörk hårig, Lite knubbig på ett gulligt sätt med runda rosiga kinder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp