Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Leasy / Thorn tar de uc eller inte?

Jag tycker det är dags att en gång för alla "stänga" debatten om huruvida Leasy och Thorn tar UC.
Dom GÖR det vilket tydligt förklaras av både mitt besked som UC skickade hem men även av Leasys/Thorns kundtjänst.

Så det är nog ingen dum idé om Lånforum.se uppdaterar lite och slutar upp med att "marknadsföra" dessa två som bolag som icke tar UC.

c1_13.jpg

c1_16.jpg
Lånforum.se rekommenderar
1. Vivus – 500 till 6000 kr. Första lånet gratis!2. Leasy – 5000 till 25000 kr. Ingen UC, 1-5 år3. Lendo – 10 000 till 350 000 kr. Förmedlar lån4. Kredit 365 – Lån trots betalningsanmärkning
5. Onea - Nyhet okt! 5000-15000 kr över 90 dagar​

Det var ny information. Jag kollar upp!

Jag sitter med en UC-specifikation i handen och Thorn står med.

Sjukt. Jag mailade dem precis. De tar inte UC skrev dem.
Endast Soliditet.

Jag kan scanna in det så får ni se.
Selene Finans kör liknande fuling.
Dom kör Soliditet på vissa - UC på vissa.
Det är ett jävla skämt.

Det är inte bara det där pappret om att en kreditupplysning gjorts? Dvs ej UC. Man får ju papper på båda typerna numera, både de som syns och inte.

Mjo fast pappret är ju skickat ifrån Upplysningscentralen.

Nej

Du menar att pappren är skickade från "upplysning" eller "minupplysning" för så heter de som skickar ut papper från Soliditet.
De tar INTE uc. Jag har själv minuc.se från Upplysningscentralen (UC) och det står ingen förfrågning där.
Du har gett negativa inlägg om i stort sett alla lån på detta forum. Att alla ska undvikas, bluff, o.s.v. Uppger olika årsinkomst i varenda inlägg. Frågan är varför?

Thorn och Leasy tar INTE uc.Klart slut.

Sluta hitta på saker.

Nu ljuger du bara din sopa.
Exempel på bra aktörer jag enbart har positivt att säga om:

LånaLåna.
Vippi.
Risicum.
OKmoney.
Kortlån.
Cash2you.

Bara för att nämna några, men om du tycker att företag som lånar ut 5000 till vissa men nekar andra med bättre förutsättningar och sen efter 10 dagar skickar dig till inkasso UTAN möjlighet till avbetalning så får det stå för dig.
Eller om du tycker aktörer vars adress går till gatukök är seriösa visar ju bara på att din skostorlek är större än din IQ.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp