Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Leasing möjligt?

Har leasat en bil hos Hedin bil i snart tre år nu där DNB finans varit aktuella. Har skött mig under tre år något försenad betalning vid ett par tillfällen annars i tid. Funderar på att leasa igen genom Ford och en bil som kommer kosta ungefär 2700 i månaden. Har just nu inget jobb men taxerade 120.000 i senaste deklarationen. Har 6,5 i uc score samt 4 hos bisnode. Vad tror ni? Kommer det funka att leasa igen eller behöver jag någon med mig?

120000 taxerat är ju inte jättebra. Behöver du åka en ny bil om du inte har jobb?
Jag bor på landet så är i behov av bil och dessutom om jag får jobb snart så är det knepigt att klara sig utan en genom att åka kollektivt då möjligheterna inte är så bra.

120 är nog i underkant när du dessutom inte kan vida någon bättre inkomst nu

Att du misskött det du har spelar väl in marginellt om handlaren kör via fordfinans/dnb

Har leasat en bil hos Hedin bil i snart tre år nu där DNB finans varit aktuella. Har skött mig under tre år något försenad betalning vid ett par tillfällen annars i tid. Funderar på att leasa igen genom Ford och en bil som kommer kosta ungefär 2700 i månaden. Har just nu inget jobb men taxerade 120.000 i senaste deklarationen. Har 6,5 i uc score samt 4 hos bisnode. Vad tror ni? Kommer det funka att leasa igen eller behöver jag någon med mig?

Tror dessvärre inte att det kommer gå med den taxerade inkomst Du har.
Jag & dottern leasar oxå bil genom Hedin Bil och är inne på 3:e bilen hos dom.
Hedin bil kräver iallafall minst 250tkr i deklarerad inkomst och har svårt att tro att andra bilfirmor skulle ha lägre krav än så.

Tror ni det är helt kört att även få ett mindre billån på kanske 50.000 om jag har en medlåntagare med mig som är pensionär utan anmärkningar?

Tror dessvärre inte att det kommer gå med den taxerade inkomst Du har.
Jag & dottern leasar oxå bil genom Hedin Bil och är inne på 3:e bilen hos dom.
Hedin bil kräver iallafall minst 250tkr i deklarerad inkomst och har svårt att tro att andra bilfirmor skulle ha lägre krav än så.
Kan det gå om man har 337.000 i årsinkomst men ändå högt belånad ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp