Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lagfart, syns min del

Har löneutmätning, men blir delägare i ett dödsbo som ska säljas.Vi är 4 delägare.Men vi måste ansöka om lagfart för att sälja.bara undrar kommer det synas i min uc att jag är delägare till en fastighet?

Ska huset säljas så söker ni dödssbolagfart, ni söker inte lagfart på er 4 dödsbodelägare

Har löneutmätning, men blir delägare i ett dödsbo som ska säljas.Vi är 4 delägare.Men vi måste ansöka om lagfart för att sälja.bara undrar kommer det synas i min uc att jag är delägare till en fastighet?

Om du står på lagfarten så syns det på uc

Ja, men han behöver inte söka lagfart på sig själv och därmed kommer det inte synas på UC. De ansöker om dödsbolagfart på fastigheten och säljer den. Sen gör de arvsskifte.

Ja fastigheten är ett dödsbo, som ska säljas men vi måste skriva på att vi ärver,sedan.ska det skickas till lantmäteriet. Så det är väl dödsbolagfart vi ska ansöka om då..Så hoppas du har rätt Svullo,att det ej står på uc då!!..Tack för ditt svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp