- Meddelanden
- 98
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 52
BeviljadHar du inledande eller beviljad skuldsanering?
BeviljadHar du inledande eller beviljad skuldsanering?
Jag har haft det 6 månader, dom gick till andra kostnader. Det blir inte mycket över, allt har blivit dyrare
Aldrig lagat en bil?9k. Vad har du för bil? Rolls-Royce?
Hej Kamrater!
Nu är det så att jag har lite problem med bilen och den behövs reparera. Jag är behov av bilen för att ta mig till jobbet och har dessutom skuldsanering men kostnaden för hela reparation landar på ca: 9k. Hur ska jag göra? Dom pengarna har jag inte, kan man slippa betala in en månad på betalningsplanen? Eller förlänga med någon månad?
tacksam för ett snabbt svar![]()
4 mån,Ja då är det en svår situation. Det är ju lite illavarslande att missa en betalning så pass tidigt i saneringen.
Japp en firma som ska göra det, BDS. Tror nog jag hoppar över en inbetalning för att laga bilen, ser ingen annan lösning.Gjorde precis samma saker typ, antar när du, köpte delarna och letade upp en mekaniker som gjorde det privat.
kamrem och lite annat delar för typ 2-3k sedan någon som gjorde jobbet för 1k
Antar du har en firma som gör det?
Visserligen, men är det något du rekommenderar? Du har ju bra koll på det mesta så varför tipsa om det inlägget!?Det går enligt andra här bra att hoppa över upp till 4 betalningar på en skuldsanering
Han är ironisk…Visserligen, men är det något du rekommenderar? Du har ju bra koll på det mesta så varför tipsa om det inlägget!?
Han glömde den blinkande gubbenHan är ironisk…
Jag avgör själv när jag är ironisk. Enklast så. Du har sällan rätt i den sakenHan är ironisk…