Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Laga bilen under skuldsanering

Hej Kamrater!

Nu är det så att jag har lite problem med bilen och den behövs reparera. Jag är behov av bilen för att ta mig till jobbet och har dessutom skuldsanering men kostnaden för hela reparation landar på ca: 9k. Hur ska jag göra? Dom pengarna har jag inte, kan man slippa betala in en månad på betalningsplanen? Eller förlänga med någon månad?

tacksam för ett snabbt svar<3

Hej Kamrater!

Nu är det så att jag har lite problem med bilen och den behövs reparera. Jag är behov av bilen för att ta mig till jobbet och har dessutom skuldsanering men kostnaden för hela reparation landar på ca: 9k. Hur ska jag göra? Dom pengarna har jag inte, kan man slippa betala in en månad på betalningsplanen? Eller förlänga med någon månad?

tacksam för ett snabbt svar<3
Jag har aldrig hört om någon som fått betalningsfri månad eller förlängt så jag skulle säga nej på din fråga.
Det är ju sånt man har betalningsfria månader samt buffert varje månad till.

Jag har aldrig hört om någon som fått betalningsfri månad eller förlängt så jag skulle säga nej på din fråga.
Det är ju sånt man har betalningsfria månader samt buffert varje månad till.
Tack för ditt svar :). Vet du vad som händer ifall man har en betalning släppandes?

Tack för ditt svar :). Vet du vad som händer ifall man har en betalning släppandes?
Jag hade aldrig det under min sanering men enligt andra på forumet får man en påminnelse.
Ett råd i all välmening...börja inte använda dina "skuldsaneringspengar" till annat.
Efter hyra och el är betalningen till skuldsaneringen den viktigaste räkningen du har tills du är klar.

Jag hade aldrig det under min sanering men enligt andra på forumet får man en påminnelse.
Ett råd i all välmening...börja inte använda dina "skuldsaneringspengar" till annat.
Efter hyra och el är betalningen till skuldsaneringen den viktigaste räkningen du har tills du är klar.
Förstår, håller med dig. Men om jag inte kan ta mig till jobbet blir inga räkningar betalda :facejoy:

Förstår, håller med dig. Men om jag inte kan ta mig till jobbet blir inga räkningar betalda :facejoy:

Det har ju nyss varit betalfri månad, har du inte kvar av dom pengarna? Hur länge har du haft saneringen?

Jag har haft det 6 månader, dom gick till andra kostnader. Det blir inte mycket över, allt har blivit dyrare

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp