Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lösen krav

Hej!
Blev beviljad samlingslån 60k. Ica banken har lösenkrav 50k.
Om de betalar mina kreditkort 30k hos banken norwegian och 20k collector betalkoll. Avslutar de mina kreditkort då, eller kan jag fortfarande använda de? Vill inte bli av med mitt norwegian kort.

Tack på förhand!

Man kan ju betala av ett kreditkort utan att det avslutas, nu har jag inte den kunskapen angående lån och att betala av ett kort, men känns väl som om att du aktivt måste höra av dig till de som gett kredit och säga upp dem för att de ska avslutas?

Man kan ju betala av ett kreditkort utan att det avslutas, nu har jag inte den kunskapen angående lån och att betala av ett kort, men känns väl som om att du aktivt måste höra av dig till de som gett kredit och säga upp dem för att de ska avslutas?

Håller med dig men samtidigt så tänker jag så här. Med lösenkrav så innebär det att man samlar skulden hos den nya långivaren. Vore konstigt att ha kvar "skulden" eller kreditkort efter att banken betalar av de. Är lite orolig.

Icabanken löste in mina lån och krediter men avsluta krediter kan bara du göra.

Inga kompletteringar för mig iallafall

Inga kompletteringar för mig iallafall
Blev beviljad och signerade ansökan.
Loggade in nu och såg att det har öppnats ett konto där och det står att vi har allt vi behöver från dig och vi håller på att slutföra ditt ärende.
Är det utbetalning snart då eller?

Blev beviljad och signerade ansökan.
Loggade in nu och såg att det har öppnats ett konto där och det står att vi har allt vi behöver från dig och vi håller på att slutföra ditt ärende.
Är det utbetalning snart då eller?
Utbetalning av mellanskillnad kommer till ditt ica-konto så får du föra över till ditt eget konto sen har jag för mig. Allt som allt tog det 3 vardagar för dom att lösa lån och krediter men det kan ju gå fortare också, jag hade en helg emellan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp