Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lösen av Ica lån i förtid

Kan vittna om att även jag fick problem när SEB löste in mitt lån hos ICA Banken så absolut inte säkert att man slipper bråka med ICA Banken bara för att annan bank gör överföringen/"avlösningen" åt dig i samband med nytt blanco

Vart så att jag har båda lånen nu. Marginalen satte över pengarna till Icakontot där lånen dras ifrån men Ica drar endast månadskostnaden för lånet. För slutlösen ville dom ha bevis på att pengarna kom från Marinalen Bank vilket var uppenbart. Skickade in skuldebrev från Marginalen men det hände ingenting. Tillslut gav jag upp. Men Marginalen betalde ut hela lånet!

Vart så att jag har båda lånen nu. Marginalen satte över pengarna till Icakontot där lånen dras ifrån men Ica drar endast månadskostnaden för lånet. För slutlösen ville dom ha bevis på att pengarna kom från Marinalen Bank vilket var uppenbart. Skickade in skuldebrev från Marginalen men det hände ingenting. Tillslut gav jag upp. Men Marginalen betalde ut hela lånet!
Ska ju inte låta Ica "vinna" bara för att dem är jobbiga då får dem ju sin vilja igenom

Uchs låter ju sjukt detta och jag som hade tänkt att byta framöver men då får man ha kvar dem istället då kanske.
Har ju bra ränta som tur är.

Om man höjer amorteringsbeloppet som dem ska dra varje månad måste dem ha bevis på vart pengarna kommer ifrån då med ?

Verkar vara som att ICA är den absolut värsta aktören ha att göra med.
Kommer fan aldrig söka ett lån hos dom.

Tackade också nej till Ica. Jag vill amortera extra och vara aktiv med lån. Letar hela tiden bättre vägar med ekonomin!

Verkar vara som att ICA är den absolut värsta aktören ha att göra med.
Kommer fan aldrig söka ett lån hos dom.
Samma här, man blir orolig. Närmsta jag kommer är möjligtvis deras ICA kort med kredit för maten men några lån lär jag aldrig ta.

Enklaste sättet att lösa Icas lån verkar vara att låta det till inkasso..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp