Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lösa samtliga lån eller enbart vissa?

Jag har ett blanco lån hos resurs bank på ca 125.000kr som jag dragits med flera år utan att den har minskat. Som jag betalar ca 1400 i månaden för.

sen har jag totalt ca 140.000kr fördelat på andra lån (klarna 35, Qliro 15,credway 30, collector 10, Wasa 50)
Som jag betalar över 6-7000 i månaden för totalt.

ska jag ansöka om att samla samtliga lån till ett (265.000) ? Eller bara dom små lånen som kostar mig mest i månaden och behålla resurs bank

Beror på vad du klarar av. Om du vill bli skuldfri snabbast eller ha så låg månadskostnad som möjligt. All ränta du betalat till resurs blir till en mycket större ränta om du flytta lånet just pga av att man betalar mest ränta i början av låneperioden. Krediterna är bra att samla; förutsatt att du inte längre kommer att nyttja de.

Beror på vad du klarar av. Om du vill bli skuldfri snabbast eller ha så låg månadskostnad som möjligt. All ränta du betalat till resurs blir till en mycket större ränta om du flytta lånet just pga av att man betalar mest ränta i början av låneperioden. Krediterna är bra att samla; förutsatt att du inte längre kommer att nyttja de.
Jag har haft lånet hos resurs i 4-5 år nu det har inte rört på sig. Istället har det höjts med 6.000kr. Känns som att jag aldrig kommer bli av med det det.

vad har jag för alternativ? Visst har missat några inbetalningar därav har det lags på kostnader.

kan man ringa till dem och omförhandla på nått vis?

Jag har haft lånet hos resurs i 4-5 år nu det har inte rört på sig. Istället har det höjts med 6.000kr. Känns som att jag aldrig kommer bli av med det det.

vad har jag för alternativ? Visst har missat några inbetalningar därav har det lags på kostnader.

kan man ringa till dem och omförhandla på nått vis?
Vad har du för ränta på Resurs? Jag hade gjort en ansökan via låneförmedlare och, om allt går bra så kanske du får ett erbjudande med bättre ränta och rak amortering.

Vad har du för ränta på Resurs? Jag hade gjort en ansökan via låneförmedlare och, om allt går bra så kanske du får ett erbjudande med bättre ränta och rak amortering.
8.95 dock minskar den inte pga hoppade över några betalningar vissa månader

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp