Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lösa lån hos Remember – kan slutbeloppet bli lägre än saldot?

Jag väntar återkoppling från Remember ang. vilken summa jag ska betala för att lösa mitt lån där. Jag skickade skriftligen till dem men såg nu på deras hemsida att man ska ringa kundtjänst så det gör jag imorgon då jag inte fått svar från dem på hela dagen. Men jag är så förväntansfull och lite hoppfull att jag ska betala mindre än vad som står när jag loggar in. Någon som har erfarenhet av det här? Jag ser att man kan lösa i förtid. Morgondagen är bara några timmar bort men ville höra om någon här kan svara mig. För då jag löser i förtid slipper jag räntekostnader (de är väl inräknade i min totala skuld som jag kan se på hemsidan?)

Jag betalade det de stod. Fick tillbaka några hundra efter några veckor så hade nog blivit för mycket men handlar ju inte om större belopp

Man räknar två dagar framåt i räntekostnaderna vid lösen av lån. För det ska bokföras på din bank och mottagande bank så det är garanterat mer än det som visas :)

Jag har en stor skuld på närmare 480 000kr, och massa år kvar att betala på skulden. Därför tänker jag att slutlösenbeloppet blir lägre. Har jag fel?

Jag har en stor skuld på närmare 480 000kr, och massa år kvar att betala på skulden. Därför tänker jag att slutlösenbeloppet blir lägre. Har jag fel?
Du ser bara kapitalskulden på din skuld. Inte upplupen ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp