Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lösa lån - Förhandla ner inkasso

När vi löst allt så måste man väl göra en omprövning på saneringen för då kommer min man få behålla lönen ? Dom drar 16 tusen på hans lön idag .

När vi löst allt så måste man väl göra en omprövning på saneringen för då kommer min man få behålla lönen ? Dom drar 16 tusen på hans lön idag .

Är skulderna betalda så talar väl fordringsägarna om det för KFM = ingen mer sanering och sedermera ingen mer betalning.

Eller har jag fel? @Lasseman

Enklast är.att betala det som finns hos kfm till kfm.

Jag förstår inte, ändras maken/sambons inkomst av att skulderna betalas?

Enklast är.att betala det som finns hos kfm till kfm.

Jag förstår inte, ändras maken/sambons inkomst av att skulderna betalas?

Dom ska betala av alla skulder och undrar om dom måste göra något efter det, när allt är betalt, för att skuldsanering ska avslutas.

Dom ska betala av alla skulder och undrar om dom måste göra något efter det, när allt är betalt, för att skuldsanering ska avslutas.

Alltså. Frågan som är från början har inget med en skuldsanering att göra?

Alltså. Frågan som är från början har inget med en skuldsanering att göra?

Mannen har i dagsläget skuldsanering och ska lösa skulderna med ett lån från sin far. Därav undran om de behöver göra något när skulderna väl är betalda.

Det verkar snarare som han har löneutmätning, det skrivs att det finns skulder hos kfm och att det dras från lön, inget av detta stämmer vid skuldsanering.

Exakt varför man skulle vilja betala bort hela sin skuld med hjälp av privatlån när man har skuldsanering och skuldena ändå avskrivs förstår jag inte

Nej jag har saneringen han har inte han ska lösa allt han har hos fogden för vårt hus låg pyrt till nu .Så frågan är nu då sk jag göra en omprövning så fogden vet att att min man kan betala mer o jag då mindre nu då ,alltså utgifter bolån etc

Nej jag har saneringen han har inte han ska lösa allt han har hos fogden för vårt hus låg pyrt till nu .Så frågan är nu då sk jag göra en omprövning så fogden vet att att min man kan betala mer o jag då mindre nu då ,alltså utgifter bolån etc
Nej han har fortfarande samma inkomst väl? Det är ju den allt baseras på.

Får du däremot billigare månadskostnad på bolånet får du göra omprövning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp