Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lösa bank norwegian privatlån

Tjena
Som rubriken lyder, någon som löst Norwegian privatlån i förtid och vet hur det går till? Står att man ska skicka mejl till de, men vill de ha underlag på vart pengarna kommer ifrån mm? Vet tex Ica bankens lån är nästan omöjligt att lösa då de verkar vara super jobbiga och vill ha underlag på vart varenda krona kommer ifrån. Det är inga problem att skicka underlag då pengarna kommer från samlingslån men vill inte hålla på fram och tillbax med de bara för att lösa lån på 70k

Tjena
Som rubriken lyder, någon som löst Norwegian privatlån i förtid och vet hur det går till? Står att man ska skicka mejl till de, men vill de ha underlag på vart pengarna kommer ifrån mm? Vet tex Ica bankens lån är nästan omöjligt att lösa då de verkar vara super jobbiga och vill ha underlag på vart varenda krona kommer ifrån. Det är inga problem att skicka underlag då pengarna kommer från samlingslån men vill inte hålla på fram och tillbax med de bara för att lösa lån på 70k

Vet inte hur det är nu.. men jag har tidigare betalat in med de vanliga OCR-nummret och de har löst lånet.. inga frågor ställda. Smidigt och enkelt. Håller helt med om ICA-banken.. helt omöjliga..

Vet inte hur det är nu.. men jag har tidigare betalat in med de vanliga OCR-nummret och de har löst lånet.. inga frågor ställda. Smidigt och enkelt. Håller helt med om ICA-banken.. helt omöjliga..
Tack för svar. Jag skrev ett Mail till de och sa att jag ville lösa lånet i sin helhet. Väntar på exakt summa att betala.

Aldrig haft problem med dom. Har ett lån där nu där jag extra amorterar större belopp än det som är planen och även löst lån tidigare utan frågor.

Ser inte problemet om man inte har något att dölja. Knappast så att det är ett problem att skicka ett mail där det framgår att man tagit samlingslån...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp