Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lönutmätning , maxbeslut

Hej , hur vanligt är det att man får maxbeslut på lönutmätning , och vad är anledningen till att man får olika , vad beror det på ? Jag har haft lönutmätning i 1,5 år och har alltid haft - ×× har alltid rätt att behålla 123 ni ska göra avdrag med 123. Då har jag fått behålla om jag tjänat mer. Tänkte om någon vet ? Mvh Nisse

Hej , hur vanligt är det att man får maxbeslut på lönutmätning , och vad är anledningen till att man får olika , vad beror det på ? Jag har haft lönutmätning i 1,5 år och har alltid haft - ×× har alltid rätt att behålla 123 ni ska göra avdrag med 123. Då har jag fått behålla om jag tjänat mer. Tänkte om någon vet ? Mvh Nisse
Jag tror det beror på varierande årsinkomst som stämmer med det angivna månadsinkomsten man lämnat in.
När jag hade löneutmätning så fick jag behålla xx antal kr och behålla det som jag jobbat extra för.
Men efter 1år så jobbade jag i princip övertid varje månad och fick då maxbeslut i 1år och övergick till vanlig lönemätning när jag slutade jobba övertid för mycket.

Det är några procent som har maxbeslut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp