Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätningsbeslut, hinner det dras från augusti-lönen?

Man har som regel mer än ett föreläggande med sig till varje person, de jag får med mig har ofta 3-8. Då har dom fått 6-16 brev innan om ingen skickat manuellt utöver det, då tycker jag man har haft skapliga chanser att själv märka att man verkar ha något med kfm att göra och kunnat agera därefter.

Vissa tycker inte man ska söka hemma heller, särskilt inte när man frågar bland grannarna när man börjar närma sig spikning.

Du verkar för övrigt inte ha någon större koll på hur ett sånt besök på jobbet skulle gå till.
En bekant till mig berättade att kfm öppnade brevfacket på dörren och sa: Jag vet att du är hemma....och dimpade ner papprena i brevlådan :D

Nej precis men de hade inte koll på att jag hade inledande när de skickade beslutet om löneutmätning så jag fick ringa dit och meddela dom.
Precis som inom all offentlig verksamhet så varierar kompetens och motivation på tok för mycket på Kronofogden.
Det som hänt här kan också ha hänt av andra orsaker, men också för att någon helt enkelt har gjort fel.

Precis som inom all offentlig verksamhet så varierar kompetens och motivation på tok för mycket på Kronofogden.
Det som hänt här kan också ha hänt av andra orsaker, men också för att någon helt enkelt har gjort fel.
Jag vet inte hur inl noteringen hanteras om någon aldrig haft ett mål..

Om jag ska svara senast imorgon 16/8 mina inkomst uppgifter för löneutmätning ska jag skicka in uppgifterna idag el imorgon ? Störst chans för att behålla augusti lönen ? Spelar det roll idag el imorgon tror ni ?

Om jag ska svara senast imorgon 16/8 mina inkomst uppgifter för löneutmätning ska jag skicka in uppgifterna idag el imorgon ? Störst chans för att behålla augusti lönen ? Spelar det roll idag el imorgon tror ni ?
Beslutet kommer ganska snabbt efter att du skickat in uppgifterna. Det som gör om du kan behålla lönen i augusti hänger helt på när din arbetsgivare får beslutet och när i månaden de kör era löner.

Ja det brukar va 15 el 16 tror jag körningen kanske bättre o vänta tiii imorgon då

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp