Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning

Första meningen lyder enligt följande: " Om gäldenären har REGELBUNDEN sidoinkomst........bla bla"
Ja, men det är ju självklart att då ska detta regleras, men här pratade vi mig veterligen om man gick in och tog ett extra arbetspass vid enstaka tillfällen...
Så tolkade jag inte det utan att det var ett extrajobb som var regelbundet.
Läs nedan.

Någon som har koll på hur det ser ut med löneutmätningen när man har två jobb?
Lyckats skaffa ett extra jobb utöver mttmvanliga jobb, Har löneutmätning på min

Så tolkade jag inte det utan att det var ett extrajobb som var regelbundet.
Läs nedan.

Någon som har koll på hur det ser ut med löneutmätningen när man har två jobb?
Lyckats skaffa ett extra jobb utöver mttmvanliga jobb, Har löneutmätning på min
Jag ska göra det enkelt för oss, jag ska ringa till KF och fråga när jag får tid :)

Gör så. -:)
Informationen är dock tagen från KFM sida men det är aldrig fel med livrem och hängslen. <3

Japp jag fick minskat förbehållsbelopp. De tog den summan jag tjänade året innan på mitt extrajobb och delade med 12. Så mitt förbehållsbelopp blev ca 4000kr. Min man har skuldsanering och ett förbehållsbelopp på ca 8000kr, han fick ju inte större förbehållsbelopp för att mitt minskade...
Ja ni vet ju att jag fick jobba röven av mig, dock går det ju om man vet att man blir skuldfri inom en viss tid. Annars vetifasen om det är värt det :-/

Jag ska göra det enkelt för oss, jag ska ringa till KF och fråga när jag får tid :)

För min del behöver Du inte ringa...för personligen är jag inte berörd av detta. Har ingen betald övertid och mitt (ETT) arbete räcker alldeles tillräckligt för mig, men jag erhåller ju min halvårs bonus nu denna i december lönen på 37tkr och den betalar jag in (nästan allt) iallafall alldeles självmant till KF... :)

Japp jag fick minskat förbehållsbelopp. De tog den summan jag tjänade året innan på mitt extrajobb och delade med 12. Så mitt förbehållsbelopp blev ca 4000kr. Min man har skuldsanering och ett förbehållsbelopp på ca 8000kr, han fick ju inte större förbehållsbelopp för att mitt minskade...
Ja ni vet ju att jag fick jobba röven av mig, dock går det ju om man vet att man blir skuldfri inom en viss tid. Annars vetifasen om det är värt det :-/

...men Du hade en regelbunden extra inkomst...inte bara ett inhopp då och då...eller?

Ja så var det ja :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp