Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning

Jag skulle inte läget för barnens skull se till att göra mig av med hästarna. Dom är rätt kostsamma att ha.
Inte jättevanligt men har sett några som blivit skuldsatta just pga hästar och kostnader för dessa, särskilt om den blir sjuk eller skadar sig.

Det är lättare sagt än gjort :D

Och så gick det som det gick:
Efter programmet har han tvingats sälja sina älskade hästar, förhållandet med flickvännen är slut och han har lämnat gården och flyttat hem till sin pappa.

– Det är sådana smällar man får ta ibland, säger Jesper till Dina Pengar.

Gammal artikel:

Helt sjukt svar ?? Har alltid tyckt den här sidan varit bra. Men nu är den riktigt sjuk faktiskt!!

Helt sjukt svar ?? Har alltid tyckt den här sidan varit bra. Men nu är den riktigt sjuk faktiskt!!
Vad är det som är sjukt? Verkligheten eller vad folk skriver här?
Hästar är dyra och kostar enorma summor pengar som man inte har om man är skuldsatt och har löneutmätning.

Det om döda hästarna, så klart. DET är min uvxena dotter som har hästarna in hyrda här på gården tillsammans med ett barn till .så just i mitt fall är det faktiskt en inkomst för mig. Hade inte haft häst själv med den ekonomin som jag har I dagsläget. Det va inte det frågan handla om i från början .

Läste tillbaka och såg att det nu inte finns med, det va någon som länkade till att det låg döda hästar i stallet efter utmättning av gården .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp