Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning

Hej !
Sökte skuldsanering är inleda och löneutmätning är avslutat under tiden . Lönen har hunnit dra 27e på löneutmätning. Kommer kronofogden återbetalar tillbaka ? Eller måste jag kontakta dom ? Hur lång tid brukar det ta får återbetalning , måste man anmäla sitt konto ?
Kronofogden är stängt nu så kan inte ringa dom :)
Kanske någon som är experter
som kan svara på det ?

Hej !
Sökte skuldsanering är inleda och löneutmätning är avslutat under tiden . Lönen har hunnit dra 27e på löneutmätning. Kommer kronofogden återbetalar tillbaka ? Eller måste jag kontakta dom ? Hur lång tid brukar det ta får återbetalning , måste man anmäla sitt konto ?
som kan svara på det ?
Det hänger på om KFM hunnit fördela ut pengarna från löneutmätningen innan inledande, har de gjort det går du inte tillbaka de men annars får du det och det sker automatiskt. Tog nog en vecka för mig ungefär.
Du bör kunna se om du loggar in på KFM om det har fördelats ut på dina skulder..

Fick inleda 19 nov och löneutmätning avsluta 20 nov. Kan inte ser på hemsida om löneutmätning har fördelats ut mina skulder . Skulder är på samma summa .

Senast ändrad:
November menar du antar jag, men det troliga är att du får tillbaka pengarna..

Hej !
som kan svara på det ?
Behövde aldrig kontakta KFM om det. Pengarna återbetalades inom en ve. Jag hade inledande den 22:a i månaden o lön den 27:e. Arb.g drog till löneutm men det fick jag alltså tillbaka.

Behövde aldrig kontakta KFM om det. Pengarna återbetalades inom en ve. Jag hade inledande den 22:a i månaden o lön den 27:e. Arb.g drog till löneutm men det fick jag alltså tillbaka.
Tack hoppas får pengarna nästa vecka

Fick du sms av kronofogden eller Mail att pengarna ska betalas ut ?:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp