- Meddelanden
- 1 358
- Mottagna reaktioner
- 457
- Poäng
- 557
Alla 25 delgivningar i kivra, och inkomstredovisningem.Fick du allt i kivra? Även delgivningarna? Eller menar du allt utom 25 brev?
Alla 25 delgivningar i kivra, och inkomstredovisningem.Fick du allt i kivra? Även delgivningarna? Eller menar du allt utom 25 brev?
Tack för svar. Hoppas på det då. Hur lång tid tar det för inkasso att skicka om man redan har en avbetalningsplan hos dom?Alla 25 delgivningar i kivra, och inkomstredovisningem.
Olika för olika inkasso. En del skickar efter 1 vecka och en del skickar efter åratal eller inte alls. En sak kan jag säga…. KFM har att göra. Tagit ett år from att jag släppte tills jag fick inkomstredovisning, och 6 månader efter första brevet om ”skuld att betala” till inkomstredovisning.Tack för svar. Hoppas på det då. Hur lång tid tar det för inkasso att skicka om man redan har en avbetalningsplan hos dom?
Oj det är ju jättelänge. Då är det bara att vänta och se då. Så orolig men grymt tacksam för att ni finns och stöttar. Tusen tack för svaret.Olika för olika inkasso. En del skickar efter 1 vecka och en del skickar efter åratal eller inte alls. En sak kan jag säga…. KFM har att göra. Tagit ett år from att jag släppte tills jag fick inkomstredovisning, och 6 månader efter första brevet om ”skuld att betala” till inkomstredovisning.