Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning

Jag har idag fått ett beslut från KFM att dom kommer utmäta min lön. hinner dom dra från lönen nu på fredag om beslutet kom idag eller kommer dom troligen dra i dec?

En gissning är december

Har du fått lönespecifikationen ännu? Om ja så är du hundra safe skulle jag säga.

Nej det har jag inte fått, den bör komma imorgon.
Ok ja det är oavsett högst troligt att du hinner få lönen på fredag. De flesta större företag kör ju lönerna före den 20 och har kfm skickat till din arbetsgivare per vanlig post kanske inte ens brevet hittat rätt ännu.

Ok ja det är oavsett högst troligt att du hinner få lönen på fredag. De flesta större företag kör ju lönerna före den 20 och har kfm skickat till din arbetsgivare per vanlig post kanske inte ens brevet hittat rätt ännu.
Nej precis, skickar dom även till mitt företag i samband som jag får beslutet? Att man får det samtidigt liksom

Nej precis, skickar dom även till mitt företag i samband som jag får beslutet? Att man får det samtidigt liksom
Ja det skickas ju samtidigt som jag förstår det men du fick det på kivra? Fick du lönespec idag?

Ja jag fick på digital brevlåda 20/11, nej men dom skickar alltid ut 1-2 dagar innan lön, spec alltså.
Troligtvis har ditt företag fått det tidigast via kivra den 20 då men mer troligt via brev snigelpost. Och de flesta företag gör ju lönerna före den 20e, nu var den 20 en måndag och fick de brevet mot förmodan på kivra INNAN de gjorde lönerna så finns ju risken men som sagt jag tror den är minimal, jag tror de fått brevet snigelvägen. Kanske idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp