Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning

Hej! Jag har fått löneutmätning och i brevet stor det att jag alltid kommer få behålla förbehålls beloppet på 19800 kr och att kronofogden kommer dra 13.000 från min lön.Om jag skulle jobba mycket övertid vilket jag kan och tjäna 5-6.000 extra i månaden vad händer med dom pengarna? Tacksam för svar

Först så händer troligtvis ingenting, men om du gör det varje månad så kommer de pengarna också att tas så småningom.
Jag råder dig att börja fakturera eller jobba svart om du vill behålla mer pengar.

Först så händer troligtvis ingenting, men om du gör det varje månad så kommer de pengarna också att tas så småningom.
Jag råder dig att börja fakturera eller jobba svart om du vill behålla mer pengar.
Tack för svar har klarar mig på 20k men hsf möjlighet att tjäna 5-10k extra med övertid varje månad .Hur är det om man skatte jämkat och ska få 4-4500 mer varje månad rycker dom med?

Tack för svar har klarar mig på 20k men hsf möjlighet att tjäna 5-10k extra med övertid varje månad .Hur är det om man skatte jämkat och ska få 4-4500 mer varje månad rycker dom med?
Kronofogden kommer ju att fortsätta dra den summan du har på ditt beslut tills ett nytt är taget, så troligtvis kommer du få behålla 4-4500 varje månad.

Jag var utmätt många år, dom drog alltid sin summa, allt jag jobbade över fick jag extra. En gång om året ca så gjordes en ny utredning om inkomst och utgifter.

Kronofogden kommer ju att fortsätta dra den summan du har på ditt beslut tills ett nytt är taget, så troligtvis kommer du få behålla 4-4500 varje månad.

Jag var utmätt många år, dom drog alltid sin summa, allt jag jobbade över fick jag extra. En gång om året ca så gjordes en ny utredning om inkomst och utgifter.
Men satan vad bra då ska d jobbas över har möjlighet att dra in mellan 6-12k extra varje månad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp