Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning, varför dröjer beslut?

Någon här som vet varför det dröjer med beslut för löneutmätning.
Av inlägg här på forumet så känns det som att beslut kommer 1-2 dagar efter att man skickat in redogörelse.
Skickade in min redogörelse 22/3, Måndagen 25/3 fick jag ett mejl om komplettering och detta skickade jag in samma dag runt lunch.
Fortfarande inte fått något beslut...
När jag gjorde kfm test på hemsidan för utmätning så kom det fram att dem kunde utmäta 0kr, kan det vara en anledning att det tar längre tid?

Någon här som vet varför det dröjer med beslut för löneutmätning.
Av inlägg här på forumet så känns det som att beslut kommer 1-2 dagar efter att man skickat in redogörelse.
Skickade in min redogörelse 22/3, Måndagen 25/3 fick jag ett mejl om komplettering och detta skickade jag in samma dag runt lunch.
Fortfarande inte fått något beslut...
När jag gjorde kfm test på hemsidan för utmätning så kom det fram att dem kunde utmäta 0kr, kan det vara en anledning att det tar längre tid?
Kanske påsk?

Kommer så otroligt många mail om allt möjligt. Hanteras oftast i tur och ordning. En del mail blir liggande dock

Samma för mig. De inväntar svar från min arbetsgivare skrev de. Sista dag att svara är 8/4 men jag svarade samma dag jag fick brevet och skickade in de kompletteringar de önskade. Så de har väl mycket att göra.

Mitt dröjde för att de skicka brev fel när de ville kolla min lön med min arbetsgivare. Får lön från 3 olika ställen för samma tjänst och de missförstod allt, till slut fick jag ringa och hjälpa dem, och när allt var utrett gick det fort sen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp