Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning, tjänstledighet och skuldsanering?

Hade egentligen bestämt mig för att inte kommentera dina inlägg.
Men seriöst
Du tycker inte att du dumförklarar folk när du t.o.m beskriver färgen på brevlådan inköp av kuvert och frimärke ?

Jag har svårt att förstå problemet. Det är allmänt känt att LUP:s inlägg ofta är långa och detaljerade. Den som inte orkar läsa dem i sin helhet kan enkelt skumma igenom texten. Samtidigt är det välkänt att en hel del på detta forum uppskattar den typen av inlägg.

Personligen finner jag sällan direkt nytta i längden på dem, men genom att skumma igenom dem händer det ibland att jag stöter på något intressant eller lärorikt. Jag förstår därför inte varför det alltid ska läggas fokus på det negativa. Ingen är tvingad att ta del av hans inlägg, och han försöker trots allt vara hjälpsam. Att kritisera småsaker känns därför både onödigt och kontraproduktivt. Vill man ha en bättre diskussion är det mer konstruktivt att själv bidra på ett positivt sätt.

Jag har svårt att förstå problemet. Det är allmänt känt att LUP:s inlägg ofta är långa och detaljerade. Den som inte orkar läsa dem i sin helhet kan enkelt skumma igenom texten. Samtidigt är det välkänt att en hel del på detta forum uppskattar den typen av inlägg.

Personligen finner jag sällan direkt nytta i längden på dem, men genom att skumma igenom dem händer det ibland att jag stöter på något intressant eller lärorikt. Jag förstår därför inte varför det alltid ska läggas fokus på det negativa. Ingen är tvingad att ta del av hans inlägg, och han försöker trots allt vara hjälpsam. Att kritisera småsaker känns därför både onödigt och kontraproduktivt. Vill man ha en bättre diskussion är det mer konstruktivt att själv bidra på ett positivt sätt.
Du behöver inte förstå problemet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp