- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Låter toppenSkitsamma bara Skatteverket godtog det som underlag, har räddat 40 tkr för mej, för de tre åren jag begärt omprövning.
Låter toppenSkitsamma bara Skatteverket godtog det som underlag, har räddat 40 tkr för mej, för de tre åren jag begärt omprövning.
I december i fjol, för inkomståret 2018. Begärde även ut för 2016 & 2017 strax därefter och då fick jag till svar att de inte kunde fixa det, men jag skrev att jag fått det förut och bifogad den inskannade luntan och då gick det bra. Den kallas "Gäldenärsöversikt" och skrivs ut ur något system hos KFM som heter Regina pro.När fick du dom papperen ?
Nått stämmer inte för mig kan jag begära ut från KFM hur mycket räntor för 2019?
Okej tackI december i fjol, för inkomståret 2018. Begärde även ut för 2016 & 2017 strax därefter och då fick jag till svar att de inte kunde fixa det, men jag skrev att jag fått det förut och bifogad den inskannade luntan och då gick det bra. Den kallas "Gäldenärsöversikt" och skrivs ut ur något system hos KFM som heter Regina pro.

I december i fjol, för inkomståret 2018. Begärde även ut för 2016 & 2017 strax därefter och då fick jag till svar att de inte kunde fixa det, men jag skrev att jag fått det förut och bifogad den inskannade luntan och då gick det bra. Den kallas "Gäldenärsöversikt" och skrivs ut ur något system hos KFM som heter Regina pro.

Ja det står ju PRO

Ringde du bara in och bad om den översikten då ?

Jag mejlade in och bad om den, skriver med mitt namn, personnummer och adress, för de skickar den med vanlig post. kontakt@kronofogden.seRingde du bara in och bad om den översikten då ?![]()
Tack för hjälpenJag mejlade in och bad om den, skriver med mitt namn, personnummer och adress, för de skickar den med vanlig post. kontakt@kronofogden.se
kommer vilja ha den inför nästa års deklaration 
Ja det står ju PRO
Men spelar roll du fick underlagen du behövde sen om det heter PRO eller annat spelar mindre roll![]()