Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning och fick betalningsfrimånad i december

Bara räkningar hinner betalas.
För o veta förbehålls belopp måste dom veta mina utgifter hyra mm.
Jag menar naturligtvis att man får hem papper o inkomst redovisning och att dom
Efter det drar pengar men inte vilken dag eller datum.

När du får hem papper om redovisning så är koll och utmätning på konto redan gjorda.

När du får hem papper om redovisning så är koll och utmätning på konto redan gjorda.

& just därför @Syrran har jag redan tidigare sagt till Dig att INTE ha mer än max ett par 1000-lappar på Era konton eftersom Du/Ni verkar stå i startgropen för utmätning nu... :)

Men, du frågade om kfm kan ta ut pengar på konton utan att informera först.. jag svarar ja, och få undrar du om kfm kan ta ut pengar på lönekontot utan att förvarna? Det var ju det jag svarade på precis men vi tar det igen.
Ja, utmätning på bankkonton görs. Det rings inte runt och frågas om lov innan, eftersom det ändå inte skulle spela någon roll om man fick lovet eller ej.
Okej tack. Det förstår jag att dom inte frågar om lov pengarna/överskottet ska ju tas. Man blir lite orolig bara att pengar ryker innan man hinner betala räkningar.

Okej tack. Det förstår jag att dom inte frågar om lov pengarna/överskottet ska ju tas. Man blir lite orolig bara att pengar ryker innan man hinner betala räkningar.
Ja men så kan det bli, syftet att göra det är ju att betala gamla räkningar som inte blivit betalda.

Finns inga betalningsfria månader i löneutmätning. Antingen blev nåt fel eller så tjänade du för lite. Möjligen kan du ha begärt och fått anstånd

Tror du man kan få anstånd 1 månad för att betala en csn skuld (som ej är hos kronofogden - utan har avbetalning på den, cirka 15000 kr kvar- det är ett återkrav)

Tror du man kan få anstånd 1 månad för att betala en csn skuld (som ej är hos kronofogden - utan har avbetalning på den, cirka 15000 kr kvar- det är ett återkrav)

Kan inte hjälpa att jag ler... När en person ansöker om anstånd, så skall dina borgenärer ge sitt godkännande och jag har mycket svårt för att tro att dom skulle acceptera ett månadsanstånd för att du ska ges möjlighet att reglera en annan skuld före deras...

Jag vet inte riktigt hur Du tänkte här... :facejoy:

Kan inte hjälpa att jag ler... När en person ansöker om anstånd, så skall dina borgenärer ge sitt godkännande och jag har mycket svårt för att tro att dom skulle acceptera ett månadsanstånd för att du ska ges möjlighet att reglera en annan skuld före deras...

Jag vet inte riktigt hur Du tänkte här... :facejoy:
Låter jag den gå till krf så kommer den väl prioriteras förens dom andra ändå?

Hehe

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp