Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lillas har du fått ngt beslut hem har du fått utmätning menar hembesök hur mkt har fu släppt dit? Jag börjar släppa denna månad som sagt runt 60-80 tkr kommer jag släppa inom 6månader. Så orolig för hembesök. Har ju en platttv men den är typ 6år gammal o stor dubbelsäng men det får de väl inte ta?
3-4000 är inte mycket för att få en prick för kämpa med inkasso bolagen be om mindre varje månad du kommer ångra dig sen annars .kommer du få tillbaka på skatten be om förskott så kan du betala fogden
Ok tack jadu det är inte mkt men kanske lika bra jag har jagat smålån just för att jag inte ville hamna hos kfm och det ledde till dessa på runt 80tkr. Hur gör man då e det bara ringa skatteverket
Jag trodde du hade bara 3 tusen förlåt men ja det är bara att ringa o begära en blankett om förtids utbetalning men skulderna går direkt till fogden resten får du