Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning Juli

Hej!
Tror ni att kronofogden hinner dra på min lön nu i Juli?
Ej fått något papper än att fylla i om inkomst hyra mm.
Visst är det tio dagar man har på sig att komma in med uppgifter?
Hoppas jag får behålla lönen i Juli är med lite semesterlön på den också.
Hinner det dras måste det vara ganska precis i såfall och det är semestertider också.

Nej det kommer inte hinnas då. Kan hinnas om det är så att papperet skickats ut men aldrig kommit fram, men då måste dom redan ha skickat beslutet nu föf att det ska hinna in i lönesystemet

Nej det kommer inte hinnas då. Kan hinnas om det är så att papperet skickats ut men aldrig kommit fram, men då måste dom redan ha skickat beslutet nu föf att det ska hinna in i lönesystemet
Tack för svar

Jag fick mitt första delgivning av KF igår . Hur lång tid ca nu tills det blir en anmärkning? Och hur lång tid ca är det nu till löneutmätning?

Jag fick mitt första delgivning av KF igår . Hur lång tid ca nu tills det blir en anmärkning? Och hur lång tid ca är det nu till löneutmätning?

10 dgr efter du skickar in delgivningen.
Andra frågan går ej svara på. Tidigast augusti. Kan bli augusti 2025 också

Syrran hur lång tid har gått för dig sedan ditt första delgivnings brev?
Fick första i April sen har det rullat på kan man säga dagligen nya brev så helgen är skönt slipper postångest.
Dragit på mig runt 14 anmärkningar i dagsläget inget att vara stolt över direkt.
Men vad gör man när det inte gick ihop sig alls.
Tänkte ansöka om skuldsanering

Fick första i April sen har det rullat på kan man säga dagligen nya brev så helgen är skönt slipper postångest.
Dragit på mig runt 14 anmärkningar i dagsläget inget att vara stolt över direkt.
Men vad gör man när det inte gick ihop sig alls.
Tänkte ansöka om skuldsanering
Ok tack för du delar med dig. Jag har också släppt , men bara fått ett änsålänge . Har en del hos inkasso samt större gemensamma lån med frun som kommer gå till inkasso nu i augusti. Jag har sökt skuldsanering o förväntas första kontakt i sept. Dom största lånen jag har är äldre lån men det som har förvärrats är pga mitt spelmissbruk så skulder idag på ca 1,1 miljon .

Ok tack för du delar med dig. Jag har också släppt , men bara fått ett änsålänge . Har en del hos inkasso samt större gemensamma lån med frun som kommer gå till inkasso nu i augusti. Jag har sökt skuldsanering o förväntas första kontakt i sept. Dom största lånen jag har är äldre lån men det som har förvärrats är pga mitt spelmissbruk så skulder idag på ca 1,1 miljon .
Samma här runt miljonen i skulder.
Också spel men även överkonsumtion.
Har du slutat spela?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp