Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätning, inledande skuldsanering?

Jag har fått beslut idag om inledande skuldsanering. I beslutet står att jag inte ska betala något. Men min pågående löneutmätning kommer väl att fortsätta tills dess att jag får beslut om skuldsanering?

Jag har fått beslut idag om inledande skuldsanering. I beslutet står att jag inte ska betala något. Men min pågående löneutmätning kommer väl att fortsätta tills dess att jag får beslut om skuldsanering?
Nej när du får inledande så avbryts den.
Får du sen avslag så blir det löneutmätning igen, tills beslut så är det inledande som gäller

Nej när du får inledande så avbryts den.
Får du sen avslag så blir det löneutmätning igen, tills beslut så är det inledande som gäller
Så lönen denna månad kommer jag att få hela? Tänker att lönekontoret redan gjort månadens lön, och därmed bara skickat mitt förhållsbelopp. Får jag då en återbetalning från kronofogden?

Så lönen denna månad kommer jag att få hela? Tänker att lönekontoret redan gjort månadens lön, och därmed bara skickat mitt förhållsbelopp. Får jag då en återbetalning från kronofogden?
Kronofogden betalar tillbaka ja! Brukar gå ganska snabbt

Grattis till inledande skuldsanering :)

Vilket datum i april hade du sökt skuldsanering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp