Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning inkomstredovisning

Hej
Jag undrar hur länge man kana skjuta upp/dröja med att lämna in inkomstredovisning till kf? Samt vad händer om man inte gör det?

Hej
Jag undrar hur länge man kana skjuta upp/dröja med att lämna in inkomstredovisning till kf? Samt vad händer om man inte gör det?
Då bestäms ett belopp som dem drar från din lön ändå så det kan bli väldigt fel om du inte skickar in

Hej
Har du fått pappren om att lämna in uppgifter? Som jag har förstått det så ska det finnas ett sista datum på det.

Okej, jag ska

Har fått till den 19e, vill gärna skjuta upp utmätning ytterligare en månad...
Det kommer du inte kunna. Skickar du inte in tar dom efter standardbelopp och då finns risken att du får behålla än mindre än du egentligen har rätt till...

Då lär det inte dras något i oktober. Du får beslut typ 3 dagar efter sista datum

Aha, det är några dagar efter sista datum. Vilken dag får du lön @Fattigforlife ? Håller tummarna att du får behålla oktoberlönen trots allt då.

Hoppas att jag också har en bra chans att få behålla oktoberlönen, har inte fått inkomstredovisning men lär komma vilken dag som helst. Covid och ett brutet revben har fasen ruinerat mig, så skulle behöva en månad med lite mer pengar än existensminimum

Den 19 har oktober lön körts med stor sannolikhet (om du har utbetalning 25-27 oktober.

Så menar du oktoberslön.

Så går du in den 19 och lägger in den via nätet.

Mitt tips är att kolla innan så du har alla korrekta uppgifter men inte skicka in den.

Hur lång tid tog det från att första skuld att betala datumet gick ut tills du fick inkomstredovisning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp