Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning i hur många år

Hur många år har ni haft Löneutmätning? Är 4 år mycket?

Jag har haft löneutmätning i 4 år nu. Vartannat år gör dom en tillgångsutredning på mig. Just nu gör dom en fastighetsutredning för att kolla om den ger nåt värde om den skulle säljas. Jag hoppas innerligen att dom inte säljer huset.
Jag jobbar på lönekontor och vet att vissa har i många år.

Har de kommit hem till er som har Löneutmätning för att se om ni har något av värde?

Jag har haft löneutmätning i 4 år nu. Vartannat år gör dom en tillgångsutredning på mig. Just nu gör dom en fastighetsutredning för att kolla om den ger nåt värde om den skulle säljas. Jag hoppas innerligen att dom inte säljer huset.

Ok. Har de kommit hem till dig någon gån? Jag har ej hus eller bil

Der finns mängder med folk som haft löneutmätning omgångsvis sedan 80talet.
De flests besluten byts pga nytt jobb, pension ,sjukskrivning osv. Har sett några få vars beslut gällt utan avbrott sedan mitten av 90talet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp