Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning, hinner de dra pengarna

För mig har dom kollat ca vartannat år. Det i samband när dom gjort tillgångsundersökning samt att jag fått fylla i mina inkomster och utgifter till kfm.

Det är nog normalt, det finns inget hinder att kolla oftare

Det är ju väldigt fullt och dela men revolut kortet sätter man över pengarna där så är så kan inte kfm nå dom .

får man reda på om dom varit inne och tittat på kontot? Ser dom då transaktioner och liknande eller är det bara summan som finns på kontot de kollar?

Det står i utredningsrapporten sedan.

I första läget bara saldo

får man reda på om dom varit inne och tittat på kontot? Ser dom då transaktioner och liknande eller är det bara summan som finns på kontot de kollar?
Första jag märkte var att dom dragit pengarna och på transaktionen stod det kronofogden och någon dag efteråt fick jag brev hem att dom utmätt 10600 kr från kontot.

Om du har en fastställd löneutmätningen så har dom redan gjort tillgångsundersökning.

Att göra den igen så nära inpå utan information vask av statliga medel och bör sparka vem som en kom på idéen, vore otroligt ineffektivt överlag.

Om du har en fastställd löneutmätningen så har dom redan gjort tillgångsundersökning.

Att göra den igen så nära inpå utan information vask av statliga medel och bör sparka vem som en kom på idéen, vore otroligt ineffektivt överlag.

Nej, när man får utredningsrapporten, och betalningsanmärkning "utmätningsförsök" så har man gjort klart tillgångsundersökning.. det kan finnas massor kvar att göra när man beslutar om löneutmätning

Nej, när man får utredningsrapporten, och betalningsanmärkning "utmätningsförsök" så har man gjort klart tillgångsundersökning.. det kan finnas massor kvar att göra när man beslutar om löneutmätning

fastställd löneutmätning är före tillgångsundersökning då? Trodde det var efter.

minns inte ens att man skickade någon upplysning att löneutmätningen var fastställd innan själva tillgångsundersökning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp