Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning- förväntad skuldfri

Ja eller det var inte förbehållsbeloppet som var frågetecken utan rimligheten att bli skuldfri på knappt fem år med den summa dom drar kontra skuld+ räntor

Det som är viktigt är att du får behålla rätt belopp, inte hur mycket din arbetsgivare ska betala till Kronofogden.
Ditt förbehållsbelopp kommer alltid först.
Jo det är lite viktigt ändå eftersom jag undrar/ vill räkna ut om det kan stämma att att blir betalt på knappt fem år inkl räntor.. och eftersom jag egentligen tänkt söka skuldsanering.

Jo det är lite viktigt ändå eftersom jag undrar/ vill räkna ut om det kan stämma att att blir betalt på knappt fem år inkl räntor.. och eftersom jag egentligen tänkt söka skuldsanering.
Hur många enskilda mål har du?
Varje kalenderår tillkommer en grundavgift om 600 kr per mål, detta måste du också ha med i beräkningen.
Inget hindrar dig att ansöka om skuldsanering.

Hur många enskilda mål har du?
Varje kalenderår tillkommer en grundavgift om 600 kr per mål, detta måste du också ha med i beräkningen.
Inget hindrar dig att ansöka om skuldsanering.
Just nu är det 11 mål, fler kommer.. tänker bara att om jag sannolikt inte kommer bli beviljad skusan ifall jag kommer betala klart själv på nästan samma tid, eller tänker jag tokigt?

Just nu är det 11 mål, fler kommer.. tänker bara att om jag sannolikt inte kommer bli beviljad skusan ifall jag kommer betala klart själv på nästan samma tid, eller tänker jag tokigt?
Det tänker jag inte uttala mig om, kostar ingenting att söka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp