Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Löneutmätning - arbetsgivare...

Kimsan eftersom vi båda bor i samma stad ska vi fan ta mig ta en kaffe eller en öl en dag när du är sugen så ska jag ge dig positiv energi så du ser att allt inte är elände!

Kimsan eftersom vi båda bor i samma stad ska vi fan ta mig ta en kaffe eller en öl en dag när du är sugen så ska jag ge dig positiv energi så du ser att allt inte är elände!

Gärna en kopp kaffe, Terry... safe place: Västra hamnen ?! :)

Masttorget Squere den lunchrestaurangen där KFM sitter känns kanske dock inte som det trevligaste alternativet :D

Finaste Du - Du lyfter en alltid oerhört med Dina väl valda ord !
Ja, jag är en riktig jäkel på mitt kunskapsområde - fastigheter ! Ingen slår mig på fingrarna, där inte ! Inte många som vill sitta mitt emot mig och köra en hyresförhandling eller en entreprenadsupphandling, men ja, privat suger jag...duktigt !
Dessvärre sitter min chef i Stockholm, så honom träffar jag inte så ofta & jag hade nog hellre dött än ta detta med honom... :(
Alla på mitt arbete är antingen ingenjörer inom bygg eller väg & vatten alt ekonomer med och alla med höga löner... :(
Satt och lyssnade runt idag på kontoret och det enda alla pratar om är stundande resor, pool byggen på tomten, etc etc...
Från att själv alltid varit en livfull, levnadsglad, oerhört outspoken person, etc...så känner jag mig mer introvert - plågsamt medveten om det helvete som jag har försatt mig i - DET GÖR DUKTIGT ONT !
Förstår att det svider. Men i de lugnaste vatten... tror att väldigt många fler är belånade över taknocken. Vet inte om du såg lyxfällan nyligen men där satt ju någon ingenjör med riktigt schysst inkomst som ändå inkasserade några tusen från föräldrar och barn varje månad för han var så skuldsatt. Ett vackert yttre och mycket snack om poolbyggen och dyra resor kan dölja många fula hemligheter. Håll huvudet högt min vän och låt inte självförtroendet förstöras för dina tidigare snedsteg. Alla klantar vi till det ibland men du agerar ju nu och försöker fixa det. Stor kram och eloge till dig

Hahaha...åhh nu överdriver Du väll ändå allt litta... ;) Känner mig rätt trygg i Slottstaden...förvisso enkom där, men likväl... :)
Malmö liksom Helsingborg är inte några safe platser längre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp