Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätingen precis avslutat. Idag kom en ny skuld,vad sker nu?:/

Ni som haft löneutmätning samt hembesök,hur stora har skulderna varit Då?:/
Mina var ca 100.000 från början,sen har det ju trillat in efterhand eftersom man måste släppa alla lån så sammanlagt ca 350.000...

Jag har en skuld på 32 som ligger hos fogden nu...och en på 6 tusen som kom i veckan. Dom andra 2 betalnings föreläggandena har jag betalat bort..

Har du inga fler lån/krediter sen?

Men när du får löneutmätning är det väldigt svårt att betala på dom andra lånen, det finns liksom inte utrymme för det...

Men när du får löneutmätning är det väldigt svårt att betala på dom andra lånen, det finns liksom inte utrymme för det...

Hade löneutmäting innan o de va då ja halka efter med lite....sen kom skatte pengarna o ja kunde betala bort endel:/ så som det är nu så är det skulden på ca 32 tusen samt en annan på 6 tusen ca som ligger hos fogden..resten har ja betalat bort. Är ju inte säkert det blir nån löneutmätning denna månad? Men kommer göra en egen inbetalning iaf till dom jag har skulen hos....fan att dom inte kan dra tillbax ärendet????? O lägga upp en avbetalnings plan? Va i kontakt me dom förut o kravet va då betala in 11 tusen så drar vi tillbaka ärendet o lägger upp en avbetalnings plan :( men dom verar va svåra. Ska jag prova o kontakta dom igen?:(

Hade löneutmäting innan o de va då ja halka efter med lite....sen kom skatte pengarna o ja kunde betala bort endel:/ så som det är nu så är det skulden på ca 32 tusen samt en annan på 6 tusen ca som ligger hos fogden..resten har ja betalat bort. Är ju inte säkert det blir nån löneutmätning denna månad? Men kommer göra en egen inbetalning iaf till dom jag har skulen hos....fan att dom inte kan dra tillbax ärendet????? O lägga upp en avbetalnings plan? Va i kontakt me dom förut o kravet va då betala in 11 tusen så drar vi tillbaka ärendet o lägger upp en avbetalnings plan :( men dom verar va svåra. Ska jag prova o kontakta dom igen?:(

Kostar ju inget att prova

Har Good cash,cashbuddy o cash2you kvar...men där dras det på autogiro varje månad och dom beräkningarna sköter jag...har hittils lyckats iaf puh.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp