Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneutmätingen precis avslutat. Idag kom en ny skuld,vad sker nu?:/

Hur ofta kollar kronofogden ens tillgångar? Gör dom de en gång per år elr kollar dom så fort man får en skuld att betala?? Dom kollade mina tillgångar för 3 månader sen...fanns då inget o mäta ut förutom lönen då... bilen hoppas ja få behålla;(
De gör en fullständig tillgångsrapport efter 2 år .Jag antar att den de gjort på dig är en sån som resulterade i en anmärkning i register
Det gör det när skulden inte går att mäta ut på en lön.
Så det blir utmätning igen på dig och sileo kan vara jävligt jobbiga

De gör en fullständig tillgångsrapport efter 2 år .Jag antar att den de gjort på dig är en sån som resulterade i en anmärkning i register
Men ge dig inte utan kom med ett förslag om hur många tusen du kan avvara direkt och när lön kommer och ge dom ett förslag

Finns inga hinder att kolla igen om man tror det går att hitta pengar på något konto.

Finns inga hinder att kolla igen om man tror det går att hitta pengar på något konto.
Så har inte kfm svarat mig
De kan ju däremot gå in på konton när de vill men en tillgångsutredning har kfm svarat att de gör efter 2 år och den genererar i en anmärkning

Så har inte kfm svarat mig
De kan ju däremot gå in på konton när de vill men en tillgångsutredning har kfm svarat att de gör efter 2 år och den genererar i en anmärkning
Det har gjorts här i mars -17 och i mars -18 så någon har dålig koll...

Man kan välja att göra det med andra intervall än 2 år om man vill..

Årlig utredningsrapport står det på min :-/

Det har gjorts här i mars -17 och i mars -18 så någon har dålig koll...
Jo men har du fått anmärkningar varje gång
Det handlar inte om dålig koll utan det var vad kronofogden svarade mig
Jag fick anmärkning 2015 och den försvann nu
Och de svarade mig att detta görs efter 2 år igen .
Men de kan gå fel men det handlar inte om att ha dålig koll utan jag svarade efter vad jag har fått svar på

Jo men har du fått anmärkningar varje gång
Det handlar inte om dålig koll utan det var vad kronofogden svarade mig
Jag fick anmärkning 2015 och den försvann nu
Och de svarade mig att detta görs efter 2 år igen .
Men de kan gå fel men det handlar inte om att ha dålig koll utan jag svarade efter vad jag har fått svar på
Inte en aning om jag fått nå anmärkning då jag har över 20 gör det varken till eller ifrån med 1 till :) Men utredningsrapport pga årlig koll har gjorts...

Inte en aning om jag fått nå anmärkning då jag har över 20 gör det varken till eller ifrån med 1 till :) Men utredningsrapport pga årlig koll har gjorts...

Det blir som jag fattat anmärkning varje gång. Lite trist när man tänkt fel så man gör utredningsrspport flera dagar i rad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp