Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löner, kolla av läget. Vad blir er ökning?

Löneökning: 3,2 % samt justering på 3000 kr i oktober 2023. VD har även lovat kompensation då årets lönerevision var lägre än märket.
Yrkesgrupp: Byggprojektledare
Ålder: 31
Lön: 53600
Kommunalt bolag

Ska bli intressant att se hur arbetsgivarna väljer att göra nästa år.

Här väntas det på nytt avtal först

Löneökning 0.28%
35 år
Undersköterska
Kommunen

Ska bli intressant att se hur arbetsgivarna väljer att göra nästa år.
Större gav väl 2årigt avtal.4% typ iår och 3% nästa år, ingå 2årigt avtal är ett svek mot varenda som betalar facklig avgift.

Facken sålde alla medlemmar i princip. Inte värt betala för facket enligt mig.

Dom sålde ut alla medlemmar så, kommer säkert några fina spa artiklar iår där dom varit.

Man bör iaf avsluta betalningen till facket omedelbart.

Senast ändrad:
Jag jobbar på ett litet bolag som inte har kollektivavtal, fick löneökning på 3% i år. Hade jag fått något liknande nästa år hade jag väl varit hyfsat nöjd.

På vad jag ser undersköterskor har i lön antar jag att ökningen i kr var kring 100?
Har en kompis som bytte dock till annan kommun fick upp lön 5k.

vet inte hur det är möjligt inom samma dock men är väl inte omöjligt? Men säkert svårt.

annars lika bra hitta på något annat.

På vad jag ser undersköterskor har i lön antar jag att ökningen i kr var kring 100?
Haha, ungefär så! Nej, men 800:-. Har jobbat i 15 år. Och nån motivering har jag inte hunnit få då jag och chefen varit sjuka om vartannat. Men en kollega som jag ser som den starkaste resursen vi har hade fått ganska exakt samma och fick ingen vidare förklaring.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp