Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneökning vid uppsägning

Ni som är så kloka. Vet ni vad som gäller om man säger upp sig innan men jobbar kvar under lönerevision? Har man rätt till lönerevision då? I år kommer den för oss dessutom vara retroaktiv från april och man går ju miste om ganska mycket om man förlorar det eller inte får delta i den.

Ni som är så kloka. Vet ni vad som gäller om man säger upp sig innan men jobbar kvar under lönerevision? Har man rätt till lönerevision då? I år kommer den för oss dessutom vara retroaktiv från april och man går ju miste om ganska mycket om man förlorar det eller inte får delta i den.

Kan inte svaret på Din fråga dessvärre, men undrar nyfiket vilket fackförbund som har lyckats förhandla fram detta retroaktivt där så många andra förbund misslyckats fullständigt?

Kan inte svaret på Din fråga dessvärre, men undrar nyfiket vilket fackförbund som har lyckats förhandla fram detta retroaktivt där så många andra förbund misslyckats fullständigt?
Jag är med i vision och får retroaktivt från april SSR/Akademikerförbundet har retroaktivt också. Inte fel alls, har dock ingen aning om hur det blir om man säger upp på sig.

Vårdförbundet, jag fick retroaktivt på novemberlönen.

Du har rätt att få vara med i lönerevisionen och att då få retroaktivt. Jag fick det 2019 när jag sa upp mig och slutade i oktober när den nya lönen var klar och retroaktiv från april. Fick dock lägsta beloppet eftersom jag skulle sluta.

Härligt... :) Vårt avtal är ännu inte klart, men tror inte på något retroaktivt! Dock känner man ju ett starkt behov av ett litet lönelyft när man har skuldsanering... ;)
Ja, det är inte fel blev dock bara 600 kr för min del.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp