Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Löneökning vid skuldsanering

Hej!
Om jag får skuldsanering. Vad händer vid löneökning? Anmäler jag det till KFM?
Hur ofta uppdateras summan jag ska betala varje månad? När man får löneökning? Vid hyreshöjning? Eller man räknar med att allt går ”på ett ut” under hela saneringen? Löneökning, ökade bostadskostnader osv.

Mvh
Miranda

Normala löneökningar behöver inte omprövas. Det finns redan medräknat kan man säga att lönen ökar några procent varje år för en som har en anställning.
Du får en betalplan o den ska du hålla dej till under 5 år.
Ingenting uppdateras automatiskt. Det är isf om man av någon anledning begär omprövning. Normala hyreshöjningar är heller inget man omprövar.

Normala löneökningar behöver inte omprövas. Det finns redan medräknat kan man säga att lönen ökar några procent varje år för en som har en anställning.
Du får en betalplan o den ska du hålla dej till under 5 år.
Ingenting uppdateras automatiskt. Det är isf om man av någon anledning begär omprövning. Normala hyreshöjningar är heller inget man omprövar.
Jo, man kan väl fortfarande ompröva om ens betalningsförmåga minskar med mer än 500 kr?

Jo, man kan väl fortfarande ompröva om ens betalningsförmåga minskar med mer än 500 kr?
Självklart, men det är ju fortfarande så att dina löne ökningar beräknas bekosta ökade omkostnader, tex ökad hyra :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp