Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Långivare som lånar ut 50 000 kr utan krångel?

Någon som kan rekommendera ngn långivare som lånar ut 50 000 kronor utan krångel och utan att sedan härja och ringa för att sälja försäkringar etc. Har haft lån hos Konsumentkredit men dom ringde titt som tätt vilket jag tyckte var besvärande. Även Thorn gillar telefonterror. Jag har inget problem att få själva lånet (inga frågor och små skulder) men avskyr detta ringande från skyddat nr i tid och otid, veckodagar som helgdagar. Det stör och jag föredrar enkelhet och noll telefonterror.

Ursäkta.. men om du är kreditvärdig så varför tar du inte ett vanligt banklån, är ju bäst ränta. Har haft thornlån och till mig har de aldrig ringt...

långivare

Är kund i Swedbank men där ringer det även från skyddat nr och vill sälja tilläggsförsäkring på mitt kort. Jag vill alltså inte ha något ringande! Det stör mig! Var glad då att du slapp ringande från THorn. Jag vet inte hur många ggr dom ringt och velat att jag skulle utnyttja något s.k köputrymme som jag hade till att köpa onödiga produkter.

långivare

Jag vet inte om jag uttryckte mig oklart, men det var förslag på långivare som inte ringer stup i ett som jag efterlyste i inlägget nedan. Har någon inget sådan förslag utan bara motfrågor till varför jag inte gör si och varför jag inte gör så så beror det nog på att jag uttryckte mig lite oklart eller glömde lägga till detta stycke. Det är alltså förslag på långivare där man enkelt och utan krångel (och en massa telefonsamtal) som jag mottager tacksamt. Tack.

"Någon som kan rekommendera ngn långivare som lånar ut 50 000 kronor utan krångel och utan att sedan härja och ringa för att sälja försäkringar etc. Har haft lån hos Konsumentkredit men dom ringde titt som tätt vilket jag tyckte var besvärande. Även Thorn gillar telefonterror. Jag har inget problem att få själva lånet (inga frågor och små skulder) men avskyr detta ringande från skyddat nr i tid och otid, veckodagar som helgdagar. Det stör och jag föredrar enkelhet och noll telefonterror."

Ge money bank. Ringer bara om du ej betalar. Ansökan online, svar direkt. snabb utbetalning.

Nu är jag inte 100% säker men har svårt att tro att Ica Banken och Sevenday försöker sälja på sina kunder mer saker. Aldrig hört något sådant om dem. Så hör med dem.

Sevenday
10 000 kr upp till 350 000 kr
Över 1 till 12 år
Åldersgräns 20 år

ICA-Banken
20 000 till 350 000 kr
Just nu effektiv ränta på 5,21 -10,25% på under 50 000 kr. Annars lägre.
Fast inkomst ett måste
Åldersgräns 20 år

Finns fler här https://www.lånforum.se/f5/snabblan-pa-10-000-kr-och-uppat-t93/

Samt mindre lån då här på upp till 10000 kr per lån, https://www.xn--lnforum-exa.se/f2/alla-snabblan-t30/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp